Een mooi boek voor de beginnende lezer

IngeBrun 30 september 2023
Lot woont met haar ouders in een boomhut en is te laat voor school. Samen met haar paard Ot gaat ze op weg naar juf Eef en gaat hiervoor door het bos. Natuurlijk komt ze onderweg van alles . Plots ruikt ze vuur en snelt erop af. Daar iet ze haar klas en juf Eef. Juf Eef geeft les in het bos .

Lot en Ot is een boek voor de beginnende lezer (AVI 1 Start). De taal is eenvoudig met korte woordjes en zinnen. Het boek bevat prachtige, kleurrijke illustraties die voor de kinderen erg herkenbaar zullen zijn. De illustraties nemen je mee in het verhaal.

Menig kind zal enorm genieten van het avontuur van Lot en Ot. Ook ik heb genoten

Meer recensies van IngeBrun