Vlotte roman

ingrid Lemmens 29 april 2024
Deel 1 had ik al met veel plezier gelezen dus ik keek uit naar deel 2. Helaas beviel deze mij wat minder omdat er weinig diepgang in zit. Het begon erg leuk en ik voelde de romantiek maar het duurt toch erg lang dat dat op gang komt in het verhaal.
Toch is het een leuke roman om te lezen, vlot geschreven en je hoeft er niet teveel bij na te denken. Heerlijk om zo'n boek tussendoor te lezen!
Het is levendig geschreven waardoor ik me wel op het eiland voelde rondlopen en dat was heel fijn. Ook komt er slavernij in voor en dat is altijd emotioneel maar Dudley weet het op een manier te beschrijven waardoor het niet zwaar voelt.
Het is een christelijke roman en dat vind ik zelf altijd enorm inspirerend, het geloof geeft kracht aan de personages tijdens hun uitdagingen en ik merk dat het mij ook kracht geeft.

Ik ga uiteraard ook deel 3 en 4 lezen want al met al zijn het gewoon fijne boeken. Zeker na een ingrijpend emotioneel boek te hebben gelezen lees ik graag dit soort romans om gewoon te ontspannen en te genieten.

Meer recensies van ingrid Lemmens