Een beetje zomer in de herfst

Iselleleest 03 oktober 2019
Hij is van mij! (Flamingo serie deel 1) - Kyra Rutgers

Wat heb ik weer genoten van een boek van Kyra Rutgers' hand. Ik waande mezelf even op een zonnig Cyprus. En ik kan je zeggen: "Dat beviel mij wel". Heerlijk om weer te genieten van een soap op papier.
Middenin de nacht, als mijn vriend onze kleine van net 6 weken de fles gaf, las ik dit boek. En ik ben er echt in sneltreinvaart doorheen gegaan. Dit boek zorgde er echt voor dat ik uitkeek naar het moment dat mijn kleine jongen zich aandiende.

Het boek bevat alles wat je in een goede soap wil zien: Een personage dat zich ontwikkelt tot een sterke vamp, een bad guy en uiteraard die heerlijke, aantrekkelijke vent op het witte paard. Neem daarbij een zonnig oord, cocktails en intriges. En de formule voor een heerlijke feelgood is compleet. Wie wordt hier nou niet enthousiast van?

Het enige minpunt dat ik kan verzinnen is: Het verhaal was veel te kort! Ik had namelijk nog lang niet genoeg van Nova, Sandros en Nikos. Maar lang de tijd om daarover te treuren heb ik niet! Deel 2 van de Flamingo serie staat namelijk al up and running op mijn e-reader . Joepie!
Laat het maar weer snel nacht zijn!

Meer recensies van Iselleleest