Sprakeloos

Iselleleest 30 september 2019
'Hou me vast zoals ik was'
Wauw! Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er stil van ben...
Dit is het derde boek geschreven door Gaby Rasters dat ik kocht en ik heb er wederom geen spijt van!
Wat is Gaby goed met woorden. Ze raakt je echt diep in je ziel.
Een mooi eerbetoon aan haar vriendin Margriet. Wat zal Margriet trots op Gaby zijn!

Het is lang geleden dat ik een recensie geschreven heb, maar door dit boek wilde ik wel weer plaatsnemen voor mijn laptop.
Én dat wil wat zeggen!
De aanleiding van dit boek is natuurlijk heel erg verdrietig, maar het is goed dat Gaby dit boek geschreven heeft. Het geeft heel goed de impact van die verschrikkelijke ziekte (kanker) weer.
Het verhaal dat verteld wordt, is er een die niemand ongeroerd raakt. Ik huil niet snel bij een boek, maar Gaby kreeg het voor elkaar. Woord voor woord heeft mij geraakt en doen beseffen dat we echt moeten genieten van het leven.
Het is zo knap dat zij die emotie weet te vangen waardoor je echt met de personages gaat meeleven. Dat je ze in je hart sluit. Allemaal mooie en lieve mensen. Wellicht dat dit effect vergroot wordt, doordat fictie en realiteit met elkaar verweven zijn. Fijn dat Margriet zulke lieve mensen om zich heen had.

Gaby heeft een hele fijne schrijfstijl en heeft het voor elkaar gekregen om een boek te schrijven waar alles goed in balans is. Het is echt een boek met een lach en een traan. Ondanks dat ik recent voor de tweede keer moeder ben geworden, heb ik dit boek relatief snel uitgelezen.
Een aanrader als je een boek wilt lezen waarbij je echt met de personages gaat meeleven. Het boek is echt een emotionele rollercoaster die het waard is om gelezen te worden.

Meer recensies van Iselleleest