Een meeslepende thriller

issie_books 29 maart 2024
"Bloedwraak" van Marcella Kleine is een meeslepende thriller waar als je in begonnen bent je niet meer kan stoppen. Het verhaal draait om Natalia, een weddingplanner uit Italië, die plotseling terugkeert naar Nederland nadat haar zus Tara is overleden. Als ze terugkeert zijn er al mysterieuze gebeurtenissen rondom Tara's dood, haar moeder Hellen en een mysterieuze man bij het graf.

Het verhaal wordt vanuit drie personen verteld: Natalia vertelt vanuit het heden, haar moeder Hellen vertelt vanuit het verleden en dan zitten er enkele dagboekfragmenten van Tara in. De schrijfstijl van Marcella is vlot en meeslepend, waardoor je continu door wilt lezen. In het begin van het boek zet Marcella meteen de toon en zit je al heerlijk in het verhaal. Bovendien zijn het allemaal erg korte hoofdstukken wat het leesplezier bevordert.

Een mooie solide thriller maar één die wel een beetje voorspelbaar was. Ik miste de wow factor op het einde. Ook zou je denken doordat veel namen met een T beginnen Marcella haar naam ook met een t begint. Dit zorgde bij mij ervoor dat ik soms moest nadenken over welke persoon het ging.

Het is een meeslepende thriller die ik ten zeerste zou aanbevelen aan liefhebbers van spannende thrillers.

Meer recensies van issie_books