Meedogenloos........

Jajansen 15 februari 2020
Tijdens een personeelsfeest raken Anouk en Sven met elkaar in gesprek. Al snel krijgen zij een liefdevolle relatie en vraag Sven Anouk om bij hem in te trekken. Hoewel Anouk haar twijfels heeft neemt zij, mede op aandringen van haar tweelingzus Miranda toch het besluit om te gaan samenwonen. Maar is Sven wel die charmante partner met een mooi huis of toch een wolf in schaapskleren….
Het verhaal wordt geschreven vanuit een wisselend perspectief met name vanuit de hoofdpersonen, de ik- persoon Anouk, die de lezer meeneemt in haar twijfels en de zekere Sven. Vanuit zijn perspectief wordt regelmatig teruggeblikt op het verleden en kom je er achter wat hem drijft.
Na een rustig begin ontwikkeld het verhaal zich in een razend tempo, met onverwachte wendingen en verrassende plots. Plots omdat het steeds weer een andere kant opgaat en ik deze niet kon voorspellen.
Het boek is hier en daar behoorlijk gruwelijk, soms ongeloofwaardig en over de top, maar het blijft boeien. Als lezer wil je door en weten hoe het verder gaat. Karin weet mede door haar schrijfstijl de spanning goed vast te houden
Dit is met recht een psychologische thriller, goed voor een paar uurtjes ( ont)spanning.

Meer recensies van Jajansen