Allemaal hoeren

Jet Spanjersberg 10 november 2022
Het boek "allemaal hoeren" heb ik gelezen voor de leesclub van thrillzone. Voor mij was Franziska Weissenbacher een onbekende schrijfster.
In het boek allemaal hoeren krijg je weer te maken met het rechercheurs koppel Hans Dijkma en Laura Mandemaker. Dit derde deel is goed los te lezen. Door af en toe een verwijzing begrijp je wel hoe de verhoudingen liggen.
Het boek is vlot geschreven, korte hoofdstukken, wat maakt dat je het boek snel leest. Met name Laura laat zich niet afschepen en blijft door graven als ze het even niet meer weten. Zelf was ik door de proloog even op het verkeerde been gezet, maar al snel heb je door welke kant het opgaat. Het boek is niet spannend, wel is het heel erg "echt" en kijk je dus mee hoe het werkt bij de rechercheurs.
Ik kan me zo maar voorstellen dat het boek verfilmd word.

Meer recensies van Jet Spanjersberg