Roadtrip naar nergens

Jet Spanjersberg 10 augustus 2021
Wanneer Michelle ervan overtuigd is alles kwijt te zijn, stapt ze in haar oude Volkswagen en vertrekt. Bestemming: onbekend. Aan de Portugese kust ontmoet ze Isa, die met haar dochtertje rondtrekt. Zo begint de reis die Michelle wil maken naar nergens om vooral zich zelf tegen te komen en te besluiten wat voor keuzes ze moet maken en wat ze met haar leven wil.

Het plot was opzich goed opgebouwd, maar ik vond het allemaal gewoon iets teveel toevalligheden en een beetje te ver gezocht.
Omdat ik in Portugal woon, vond ik het wel leuk om te lezen over die surfersclub, de kustlijn, plaatsnamen etc.

Ik sloeg het boek dicht met het gevoel dat ik niet tevreden was. Teveel toevalligheden, voor mij was het verhaal niet helemaal af.
Het is wel een prettige schrijfstijl.

Meer recensies van Jet Spanjersberg