Nachtmerries

Ik heb nachtmerries gelezen voor een leesclub. IK had eerst het boek middenwater gelezen, heel toevallig. En daarom was ik super blij dat ik uitgekozen werd om mee te lezen voor de leesclub.
Daardoor kende ik Berger en Blom al een beetje. Toch denk ik dat je dit 4de deel van de Berger en Blom serie ook wel apart zou kunnen lezen......in het verhaal kom je echt wel beetje bij beetje te weten wat er allemaal speelt in het leven van deze 2 hoofd personen.
Arne Dahl heeft een prettige schrijfstijl, zelfs zo filmisch dat je het verhaal voor je ogen ziet afspelen.
Omdat hij de hoofdstukken begint met de tijd die hem nog rest om iemand te vinden, maakt het wel extra spannend.
Als er dan ook nog in het plot iets word genoemd kan ik alleen maar zeggen.......kom maar op met het vijfde deel.

Meer recensies van Jet Spanjersberg