Toen ze verdween

Jet Spanjersberg 23 april 2022
Na een geslaagd feestje loopt Samantha in haar eentje door een drukke straat naar huis, een route waar ze normaal gesproken slechts tien minuten over doet. Ze komt nooit thuis aan.

Zo begint het vierde deel van de Gina Harte serie van Carla Kovach.
Het verhaal was misschien niet super spannend, maar zeker spannend genoeg om door te willen lezen. Het is in een prettige schrijfstijl geschreven dus het leest als een trein.
Het verhaal zit van het begin tot het einde goed in elkaar.
Ik werd steeds wel weer even op het verkeerde been gezet, hoewel het aletr wel duidelijk, maar toch wil je dan het hele verhaal /overzicht hebben en dat was goed uitgewerkt.
Ik sloeg het boek dicht met het idee gelijk ook maar een ander deel te lezen van deze schrijfster. Inmiddels heb ik die ook uit gelezen, met veel leesplezier.
Het maak het af doordat Carla Kovach de lezer ook bedankt voor het lezen van haar boek.

Meer recensies van Jet Spanjersberg