De verborgen vrouw

Jet Spanjersberg 13 januari 2022
Ik heb het boek gelezen als een e-pub voor de leesclub van thrillzone. Dank hiervoor.

Tijdens het slopen van een oude jutefabriek worden twee skeletten gevonden onder de betonvloer van het garenmagazijn. Ze liggen hand in hand.
Het boek behandelt 2 verhaallijnen/tijdslijnen.
De rechercheurs en de pathologe werken samen om deze "vondst" uit te zoeken Dat wordt in korte hoofdstukken goed beschreven.
Het boek is in een prettige schrijfstijl geschreven; korte hoofdstukken maakt dat het vlot leest. Ook hoe er vroeger in de fabriek gewerkt werd wordt goed en gedetaileerd beschreven.
Het was geen spannend boek, maar wel een boek wat je toch uit wil lezen. Voor mij zou het zomaar een film kunnen worden.
Toch heb ik het boek maar 3 sterren gegeven omdat het verhaal niet echt blijft "hangen" bij mij.

Meer recensies van Jet Spanjersberg