Onderschat

Jet Spanjersberg 19 februari 2020
Wie kun je vertrouwen als alles instort?
Het huwelijk met haar tweede echtgenoot heeft Marcia niet gebracht wat ze ervan had verwacht. In het Groningse villadorp Haren leiden zij en haar man beiden een eigen leven. Als Marcia plots op onaangename wijze wordt gechanteerd en haar echtgenoot van fraude wordt beschuldigd, komt Marcia's leven in een stroomversnelling. Wie is er nog te vertrouwen? En wie juist niet?

Ik had 1x eerder een boek van Marijke Verhoeven gelezen. Dit boek heeft een goed opgebouwd plot en uiteindelijk denk je dat je wel weet hoe het afloopt, maar je wordt toch weer op het verkeerde been gezet.
Het boek heeft een prettige leesstijl en dat maakt dat je het boekt snel uit wil lezen.
Fijn vind ik ook dat je de personages goed leert kennen. Dit boek is zeker een aanrader.

Meer recensies van Jet Spanjersberg