De repair club

John Antink is ex-chef van de geheime dienst. Nu is hij met pensioen en runt hij samen met een paar vrienden een Repair Club, waar ze defecte apparaten herstellen. Op een dag staat er een man voor zijn neus met een kapotte typemachine, een pistool en een opdracht. Die opdracht brengt John in één klap terug naar de tijd dat hij actief was als geheim agent in Oost-Duitsland. Hij beseft dat hij jaren geleden een fout heeft gemaakt, waardoor zijn zorgvuldig opgebouwde leven nu op instorten staat.

Het verhaal is goed opgebouwd en uitgewerkt en door de korte hoofdstukken leest het als een trein
Het begon gelijk goed, het midden stuk had van mij iets sneller gemogen en dan het einde was weer ijzer sterk. Fijne leesstijl, mooi gekozen zinnen/woorden. Misschien niet super spannend, maar absoluut een boek wat je gelijk uit wilt lezen!
De cover spreekt ook aan, ik zou het boek zeker ook gelijk oppakken als het zou zien liggen in de boekhandel.
Tuurlijk de naam van de schrijver, die zeker niet onbekend is helpt ook natuurlijk.
Het zou zomaar een film kunnen worden wat mij betreft.

Meer recensies van Jet Spanjersberg