Schaduwland

Jet Spanjersberg 04 april 2021
Schaduwland is het tweede deel van de Kate Marshall-serie van Robert Bryndza. Je kan dit 2de deel lezen zonder het eerste gelezen te hebben, er komen genoeg aanwijzingen in het boek zodat je begrijpt wat er speelt in het leven van Kate Marshall.

Tijdens het duiken in een groot stuwmeer naar een verdwenen stad, vinden Kate en haar zoon een levenloze lichaam van een jongen.
Kate vertrouwd het niet helemaal, net zoals de moeder van deze jongen. Zo begint deel 2 van deze serie.
In het boek is het plot opgebouwd door de verhaallijnen van de verschillende personen bij elkaar te brengen.....beetje bij beetje leer je de hoofdpersonen, beter kennen. De hoofdstukken zijn kort en worden snel afgewisseld, dit bouwd een zekere spanning op en maakt dat je het boek in 1x wilt uit lezen.

Robert Bryndza heeft een prettige schrijfstijl. Bryndza kan heel beeldend schrijven, deze maakt dat het boek zeker goed genoeg zou zijn voor een film. Ik kijk dan ook uit naar deel 3 van deze serie.

Meer recensies van Jet Spanjersberg