Een andere kijk op het leven die je rust kan geven.

Joëlle 07 april 2021
Dingen die je ziet als je er de tijd voor neemt is een boek buiten mijn comfortzone maar wel één waar ik erg nieuwsgierig naar was. De belangrijkste boodschap van dit boek is “Rust vinden in een drukke wereld”. Hierdoor werd de nieuwsgierigheid gewerkt om dit boek te kopen en te lezen. Wellicht gaat het echt andere inzichten geven in het dagelijks leven.

Het advies wat wordt gegeven is het boek niet te snel te lezen zoals je bij een roman zou doen maar er echt de TIJD voor te nemen. Nu is mij dit helaas niet gelukt en ging ik er toch iets sneller doorheen. Toch nam ik alles wat ik las extra goed in mij op.

In het boek neemt Haemin Sunim je mee in acht verschillende hoofdstukken die je meer inzicht geven over: Rust, Mindfulness, Passie, Relaties, Liefde, Het leven, De toekomst en Spiritualiteit.

Elk hoofdstuk bevatten allemaal mooie gedachten, ideeën, adviezen en citaten. Deze mooie stukjes laten je net even anders kijken naar bepaalde gebeurtenissen dan je normaliter zou doen. De illustraties die zich in het boek bevinden passen ook helemaal bij de mindset van het boek. Ze stralen rust uit.

Dit mooie boek zou voor iedereen die geïnteresseerd is in mindfulness of die gewoon op zoek is naar een goede manier van rust creëren in het drukke leven een mooie toevoeging zijn.

Het boek kan je op ieder moment openslaan om even wat citaten in je op te nemen. Je verrijkt na het lezen je leven namelijk zeker met mooie wijsheden.

Dit boek krijgt van mij 4 uit 5 sterren.

Meer recensies van Joëlle