aangename kennismaking

Joyce 08 juni 2023
ONSCHULD
- van @tonicoppers

Via Onschuld maakte ik voor het eerst kennis met Liese Meerhout, een commissaris bij de Moordbrigade in Antwerpen. Dit is al het twintigste boek over Liese Meerhout, maar prima als stand alone te lezen.

Ik wil niet al te veel verklappen over de inhoud, maar dat het boek begint met een klapper en je daardoor direct in het verhaal zit is een groot pluspunt. Ik was in shock en ik moet toegeven dat ik niet heel vaak in shock ben bij het lezen van een boek.

De vlotte manier van schrijven zorgt ervoor dat het boek leest als een trein. Combineer dat met leuke en elkaar aanvullende personages, een paar plotwendingen en emotionele momenten en ik garandeer je dat je er geen spijt van zult hebben dat je dit boek gelezen hebt.

Ik sluit niet uit dat ik er nog eens een 'Toni Coppers' bij pak, want als jong meisje keek ik verdomd graag naar (de originele) Flikken met de onvolprezen Pasmans en d'n Bruno. De boeken van Coppers brengen me weer even terug naar toen.

Meer recensies van Joyce