Een boek om in te verdwalen.

jufannesophie 29 augustus 2020
Wat is het lang geleden dat ik verdwaalde in een goed avonturen/fantasyboek.. Ik denk dat de Harry Potterboeken de laatste waren. Wat een spanning, wat een avonturen en wat een bizar creatief bedachte wereld waar dit verhaal zich af speelt! En ondanks de spanning en sensatie heb ik soms ook hardop moeten lachen om de heerlijk droge humor van Jane.
Het boek is wel echt geschreven voor de gevorderde lezers, want de zinnen zijn soms vrij lang en ingewikkeld en het is een dikke pil. Maar wauw, wat heb ik genoten van dit boek! Het einde verraste me ook echt, dus het is alles behalve voorspelbaar.

Deel 2 is al geschreven, maar nog niet vertaald. Waarschijnlijk wordt hij deze zomer uitgebracht. Ik wacht in spanning af, want ik wil heel graag weten hoe dit verder gaat.

Meer recensies van jufannesophie