Het college : Onderbuik, Onderstroom, Ondergang

jufveronique 29 maart 2020
Waarom riep niemand :STOP? Waarom heeft niemand er me op gewezen?
Zo zie je dat ik nooit de achterkant van een boek lees ... Dan had ik gezien dat dit het derde deel van de trilogie van de reeks “Het college” is.
Ik was zo verdiept in dit boek! Blij dat ik enkele dagen ervoor niks gelezen had. Je hoofd moet vrij zijn om te starten in dit boek ( misschien als ik de andere ook gelezen had, dat deze gemakkelijker zou zijn) Waarom? Je krijgt ten minste 3 invalshoeken in dit boek. Die gelukkig voor mij elk een eigen kleur van pagina krijgen, elk een eigen font, elk het juiste aantal bladzijden ... net genoeg om steeds verder te willen lezen!
Dit is mijn derde boek die ik lees van Tine Bergen. Drie geheel verschillende boeken, verschillende tijden, verschillende personages, verschillende insteken maar allemaal met een thrillergehalte om u tegen te zeggen! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Meer recensies van jufveronique