Weer erg leuk

Nadat ik het vorige deel gelezen had, en ik die heel erg leuk vond, was ik heel benieuwd naar het volgende deel. Dat is dus dit boek: Dog Man en Kid Kat. Dog Man deel 3 had ik mee naar school genomen en elke dag werd het door een andere leerling gelezen. Zelfs leerlingen uit andere klassen kwamen hem lenen. Een succes dus!

Deel 4 is weer net zo’n succes. Dog Man zorgt voor Kleine Karel, maar moet naar de filmset. Hij heeft dus een oppas geregeld. Dit loopt helemaal in de soep. Want de oppas blijkt Karel te zijn, de vijand van Dog Man en de vader van Kleine Karel. Kleine Karel wil niet slecht zijn, maar juist goed. Karel vindt dat moeilijk.

Dog Man en Kid Kat gaat over vriendschap, beslissingen nemen en jezelf zijn. En dat dan allemaal in een Dog Man avontuur jasje. Een leuke extra is dat je achter in het boek stappenplannen vindt om zelf Dog Man en Kid Kat te tekenen. Dit vind ik een erg leuke toevoeging!

Wil je meer weten over het boek? Kijk dan eens hier: https://www.kinderboeken.nl/boek/dog-man-en-kid-kat/

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars