Boek vol geheimen

Een mini avontuur van Warrior Cats is altijd heerlijk om te lezen. Je bent even in de Warrior Cats wereld en zit dan niet meteen aan een serie van 6 boeken vast.

Dit boek is los te lezen, maar ik zou wel aanraden het pas te lezen als je een ander boek van Warrior Cats gelezen hebt. Er staan geen spoilers in, maar termen als de Sterrenclan en de Maansteen etc. worden niet uitgelegd. Ook wordt er niks uitgelegd over hoe het zit met de verschillende clans in het woud.

Maar dan terug naar het verhaal. Gansveder leren we in het begin van het boek kennen als Ganskit. In de Warrior Cats boeken hebben alle kittens een naam die eindigt op -kit. Al snel komt Gansveder erachter dat hij anders is dan de rest. Hij ziet constant overleden katten gewoon op de open plek rondlopen. Ook kan hij visioenen krijgen waarin de toekomst getoond wordt. Er wordt hem geadviseerd dit geheim te houden. Echter ziet Gansveder hartverscheurende gebeurtenissen en vindt hij dit moeilijk om geheim te houden.

Kan Gansveder alles geheim houden en komt het uiteindelijk allemaal goed? Dat lees je in dit mini avontuur. Ik kreeg dit boek van Uitgeverij Fantoom en Baeckens.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars