Crash

Daphne en Maarten zijn nog maar net getrouwd als Maarten door een ongeluk om het leven komt. Voor Daphne breekt een zware tijd aan. Niet alleen is het verdriet om Maarten erg groot, ze wordt gedwongen te verhuizen en moet een nieuwe baan zoeken. Daphne besluit naar Amsterdam te verhuizen. Maar net als ze haar leven weer wat op orde heeft, doet Daphne een verrassende ontdekking.

Crash was geschreven in een vlotte stijl. Het was goed leesbaar en zeer duidelijk omschreven. Soms zaten er Nederlandse woorden die ik moest opzoeken, maar dit was het minste. Zo leer ik bij.

Wat is de huisbaas van Daphne super lief! Deze vrouw is meer een vriendin voor Daphne en een schat. Zo lief en bezorgd en vooral eerlijk naar Daphne toe. Jammer wat er op haar pad komt maar ze heeft een zeer goede kring die haar steunt en haar laat doorzetten.

Daphne is zo sterk. Wat ze meemaakt wil niemand meemaken. Het moet verschrikkelijk zijn om je partner te verliezen. Ik zag het beetje aankomen wat de ontdekking zal zijn. Het was wel een zeer mooie verassing die je pas kan weten als je deze leest, ik wil niet spoilen. Daphne is voor mij een hoofdpersonage dat moed heeft om door te zetten ondanks een moeilijke periode en die haar historie op een mooie manier meeneemt in het heden en haar toekomst. Ze vecht om onafhankelijk te zijn en dat siert. Diep respect!

Daniël is een personage dat eerst op zijn hoede is voor alles maar uiteindelijk is hij een schat. Een man uit de duizend. Ik vind het zeer mooi hoe hij is tegenover Daphne. Hij heeft respect en vooral naar het einde toe heeft hij mijn hart geraakt op een goede manier. Zo mooi wat hij deed, dit toont veel moois weer.

Dit boek is zeker 4 sterren waard. Het leest vlot, het is aangenaam lezen en het gaat over een thema dat zeer emotioneel maar realistisch is.

Ik zou zeggen geef deze schrijfster zeker een kans!

Meer recensies van Kayleighsbooksadventure