Heartstopper 5 met meer gevoel

Nick en Charlie zijn terug in een nieuw deel van de heartstopper serie. Zo blij dat hun wereld verder te volgen is.

In deel 5 zit de relatie tussen Nick en Charlie goed. Ze willen verdere stappen zetten maar het is wat onwennig om te gaan verkennen. Daarnaast weet Nick niet zo goed wat hij wil met zijn toekomst. Hij moet beginnen nadenken over welke studies hij wil volgen en de belangrijkste vraag waar hij dit wil doen, dichtbij of ver.

De essentie van dit deel is de communicatie. Deze is ontzettend belangrijk. Praten met je partner, vrienden kan een wereld van verschil maken en kan je echt helpen. Daarnaast is op ontdekking gaan ook een belangrijke in dit deel. Neem de tijd wat helemaal oké is!

Je vliegt er ook terug doorheen het verhaal. Dat is het enige jammer aan het verhaal. Want stiekem wil je niet dat het gedaan is.

Ik vond dit deel terug goed gemaakt. Zeker een aanrader om te lezen. Het is terug een leerraam boek! Top gedaan Alice Oseman.

Meer recensies van Kayleighsbooksadventure