Aanrader als je van epic fantasy houdt!

Kelly Meijers 01 juli 2022
Van Uitgeverij Zilverspoor kreeg ik de mogelijkheid om aan de blogtour van Schaduw van de lahr mee te doen. De korte samenvatting sprak mij zo aan, dat wilde ik zeker niet aan mij voorbij laten gaan. Bedankt dat ik dit mocht doen!

Het verhaal wordt vertelt vanuit twee personages, Dawit en Shirin. Zij hebben beiden een grote rol in het boek en zij wisselen dan ook steeds af. Het is prettig dat er echt de tijd genomen wordt voor het opbouwen van de karakters en de wereld. In het begin vond ik het een beetje verwarrend, wie zijn dan de lahr? Waarom vallen ze aan? De achterliggende gedachte duurde even voor mij.

Het boek heb ik in 3 avonden uitgelezen, ik wilde niet stoppen! Inge de Vries heeft wat mij betreft een goed boek geschreven en ik wil eigenlijk meer!!

Dit is echt een boek wat bij een wat meer ervaren fantasy lezer past, een goed dik boek met een flinke hoeveel karakter- en wereldopbouw! Helemaal mijn ding. De schrijfstijl is vlot, niet al te lange zinnen en hoofdstukken.

Van mij krijgt dit boek dikke 4 van de 5 sterren! Geef mij nog maar een deel!

Meer recensies van Kelly Meijers