Rent a Santa .... of is het Sexy Santa?

KristelVe 17 december 2023
Voor de leesclub "De Boekenreizigers" o.l.v. Erna Eikhoudt, las ik het boek "Rent a Santa" geschreven door Liz Ouwens.
Elin is een jonge moeder van 2 die samen met haar beste vriendin Floor Rent a Santa bedrijfje runnen.
De zaken lopen heel goed, maar toch zouden ze meer willen doen met hun zaak, want hun job als kapster willen beide dames graag vaarwel zeggen.
Elin houdt enorm van de kerstperiode en houdt ook van de gezelligheid en drukte, alleen, deze kerst zal anders verlopen.
Ze heeft haar vriend de deur gewezen na zijn bedrog en ze is er nog niet uit of ze de kerst met haar ex en de kinderen zou vieren of niet.
Rent a Santa was mijn eerste kerst feelgood van dit jaar en het was een heel fijn tussendoortje.
Het verhaal is niet saai en heeft ook wel een aangename twist.
Floor is de persoon die me het meeste is bij gebleven: ze gaf het verhaal schwung en een vrolijke noot.
Floor zorgt er dan ook voor dat Elin ook gaat nadenken over haar relatie met haar ex.
Persoonlijk zou het verhaal iets langer mogen duren want ik ben echt wel benieuwd hoe het leven van Elin na de kerstperiode uit ziet (ik ben best wel nieuwsgierig en dit is niet negatief bedoeld).
Bedankt Erna en Liz voor de fijne leesclub en het boekje.

Meer recensies van KristelVe