Het boek dat niet had moeten bestaan

Laura19907 06 oktober 2019
Het verhaal achter de zaak Anne Faber. Een roller-coaster aan emoties van hoop, verdriet, machteloosheid, boosheid, verontwaardiging, maar ook de droge humor van Anne.

Als lezer krijg je deze allemaal mee en door dit boek, leer je de verschrikkelijke zaak van Anne kennen maar ook hoe Anne was.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het boek eerder in handen heb gehad en toen weer heb weggelegd, gewoon omdat je het verdriet op het papier voelt.
Ik kwam het boek weer tegen en dacht ik neem hem weer mee, want iedereen moet dit verhaal kennen, niet alleen om een beeld van Anne te krijgen, maar vooral door het falen van de instanties
Wel had ik nog steeds moeite met het verhaal, door de emoties, maar tevens is dit toch de grootste plus van het verhaal. Gevoelens overbrengen.

Verder is het tevens lastig om dit boek onder woorden te brengen, want dit is een boek wat nooit had moeten bestaan..

Meer recensies van Laura19907