Bouquetverhaal, helaas

Laura19907 29 augustus 2020
Nellie leeft in 1911 in een wijk in Londen. Ze werkt in een custard fabriek om zo voor het gezin te zorgen. Haar moeder is overleden en haar vader vind drank belangrijker.
Als ze aan de voorgrond van de eerste wereldoorlog veranderen de tijden.
De mannen worden opgeroepen om te strijden maar kiest ze voor Ted, de liefde van haar leven of voor haar broertjes, zusje en haar vader

Dit boek klonk als in de genre van Diney Costeloe. Boeken wat ik graag lees.
In het begin was dit ook zeker zo. Mooie omschreven omgeving, meisjes en vrouwen die voor zichzelf opkomen. Liefde en tragedie.
Maar eigenlijk is dit het hele boek een beetje van hetzelfde laken een pak.
Het boek blijft oppervlakkig eventuele problemen zijn in 1x knipperen verdwenen en verdriet hierbij ook.
En het plot is zo ontzettend voorspelbaar.
Het boek doet meer denken aan een goedkoop flutromannetje, end at is dan weer erg jammer, want het verhaal had dan ook echt heel veel mooier kunnen zijn.
Helaas kom ik dan ook niet verder dan 1 ster , dit door veel van hetzelfde, de oppervlakkigheid en het ontzettend voorspelbaar plot

Meer recensies van Laura19907