Prima deel 2

Laura19907 17 november 2019
Bill Hodges moet weer aan de bak. Samen met Holly en Jerome beschermt hij een familie tegen een krankzinnig na 35 jaar vrijgekomen gevangene. Lukt dit hen?

Deel 2 van de Bill Hodges serie, in principe kun je hem los lezen, maar om bepaalde dingen te begrijpen is het toch zeker aan te raden om deel 1 te lezen. Er wordt namelijk verwezen naar een gebeurtenis in deel 1 en ook de familie die achter na gezeten wordt heeft met deze gebeurtenis te maken.
Ook leer je in dit deel Jerome en Holly kennen...

Deel 1 was goed en met vlagen echt spannend, dus een goede detective.
Deel 2 vind ik wel een stuk minder.
Sommige lijnen zijn interessant maar niet spannend. Dit komt pas eigenlijk de laatste 150 bladzijden.
Wat ik wederom kan waarderen is het verspringen van de familie naar de gevangene en dan naar Bill Hodges.
Houdt het boek interessant en aan het lezen.
Ook leest de eerlijke vinder lekker weg en had het boek na een middag lezen uit.
Ben benieuwd of deel een naar mij tevreden sluitstuk zal zijn, maar gelukkig heb ik de hele trilogie in een boek.

3 sterren voor een goed detectiveverhaal die hier aan daar toch de enige spanning mist

Meer recensies van Laura19907