Heerlijk spannend

Laura19907 22 december 2019
Gill wordt ontslagen op kantoor. Onder Gill was het altijd gezellig onder alle collega's: Amira, Sarah, Paula, Ewan en Charlie.
Plaatsvervanger is Rachel. Rachel is uit ander hout gesneden en het is gedaan met de gezelligheid op kantoor. Ze zorgt tevens voor veel onrust en wantrouwen onder haar personeel. Want wie heeft een hekel aan wie? Wie verteld niet de waarheid en wie heeft een donker verleden. En dan is er ook nog iemand tot moord in staat.

Het boek bestaat uit 2 verhalen. Het verhaal op kantoor en het verhaal van Laurie, die een heftige gebeurtenis heeft meegemaakt en in pleegzorg is.
Naarmate het boek vordert, komen de verhaallijnen bij elkaar.
Het kantoorverhaal bestaat ook weer uit verschillende lijntjes, de lijntjes van elk personeelslid en vind ik erg goed gedaan. Je leert iedereen kennen,zowel privé en zakelijk. Hoe de verbanden zijn
Deze lijntjes worden afgewisseld met het verhaal over Laurie, wat ik zelf iets minder interessant vond, maar wel nodig is voor het plot van het boek.

Plot is goed opgebouwd, spannend en ook wel verrassend.
Het niet helemaal gesloten einde kwam voor mij als een verrassing, maar wel goed uitgedacht.

Heerlijk spannend boek, met wat twisten in het verhaal, maar omdat het verhaal van Laurie soms iets langdradig was krijgt dit boek 4 sterren

Meer recensies van Laura19907