Nietszeggend tot....

Laura19907 31 mei 2021
3 moorden en ze lijken allemaal op zichzelf. En het blijft niet bij deze moorden. Er gebeuren veel meer geweldadige dingen en het is wederom de taak van Helen Grace om hier wat aan te doen.
Maar nu Helen haar rots in de branding met verlof zit en ze ook tegenwerking krijgt van haar team is dit geen eenvoudige klus. Wie blijft overeind?

Elk deel van MJ Arlidge is er 1 waar ik weer naar uit kijk en dus ook naar deze.
Net als andere delen begint dit boek meteen to the point, maar ik moet wel zeggen dat er iets in dit verhaal zat waar ik ontzettend moeite mee had.
Ik kwam er maar niet in.
Misschien door de vele gebeurtenissen? Door de overload aan personages? Iets rond Helen wat we al een keer gehad hadden.
Ik had zoiets van is de koek toch een keer op bij de Helen Grace serie?
Maar ik had ook zoiets van : Ik heb hem gekocht een onderdeel van een serie hij moet uit.
En dan eindelijk rond bladzijde 300 (!) is daar weer de oude vertrouwde spanning waar ik altijd zo naar uitkijk in z'n boeken.
Door deze bladzijden tot het eind ben ik dan ook gevlogen en dan het einde, wat stiekem al hint op misschien nog wel een deel.
Het uiteindelijk verhaal is niet geheel verrassend omdat ik deze al een beetje ken van een aflevering van een bekende politieserie ( welke ga ik natuurlijk niet zeggen)
De laatste 200 bladzijden en het plot heeft dit boek weten te redden van een onvoldoende naar een voldoende, maar voor een goed, was het weer niet goed genoeg.
3 sterren voor dit deel en hoop dan wel weer op een beter en spannend deel 11

Meer recensies van Laura19907