Spannend, goed maar soms iets te veel

Laura19907 05 september 2020
Daisy Rawson wordt in een steegje aangevallen. Gelukkig voor Daisy heeft ze vroeger geleerd om zich te verdedigen. Ze past haar kennis toe en de dader vlucht. Pas als de dader weg is beseft ze dat ze een medaillon in handen heeft. En door die medallion komt ze in contact met Gideon Reynolds, Special Agent. De medallion blijkt met zijn verleden te maken hebben.
Gideon wordt tevens haar bodyguard, om haar te beschermen tegen de dader die nog op vrije voeten is, maar de dader heeft nu 2 slachtoffers op het oog in plaats van een. En de jacht begint...

Dit is het eerste boek van Karen Rose die ik in het Engels lees. Volgens mij ook een van de boeken die nog niet in het Nederlands vertaald is.
En het bevalt mij goed om haar boeken in het Engels te lezen.
Hierdoor krijg ik toch wat meer feeling met het verhaal dan de Nederlandse vertalingen.
Dit boek is spannend, mede doordat er van personage wordt gewisseld met de dader.
Veel twisten in het verhaal en spannende eindes van hoofdstukken of van de stukjes in de hoofdstukken.
Het boek leest hierdoor razendsnel en was in een paar dagen door het meer dan 600 bladzijden tellende boek heen.
De opbouw naar het plot is ook erg goed, spannend en zeker ook logisch.
Enig minpunt was dat het boek soms een beetje overdreven was, vooral in tijdsbestek van 2 weken.
En dat de gesprekken soms iets te precies zijn uitgewerkt.
Per ongeluk had ik 20 bladzijden over geslagen, ik wist niet meer precies waar ik was gebleven, maar heb eigenlijk niks gemist aan het verhaal.
Maar goed, ik heb me goed vermaakt met het verhaal, fijne en spannende leesuurtjes gehad, dus het boek krijgt toch wel een ruim voldoende en dat zijn dan 4 sterren

Meer recensies van Laura19907