Spannend, twisten, heftig

Laura19907 19 augustus 2020
Axel en Hanna, het perfecte koppel. Hij is dokter, gynaecoloog. Zij de mooie huisvrouw die alles tiptop verzorgd in huis. Maar achter die mooie deuren van hun villa, gebeurd voor Hanna iets verschrikkelijks. Axel heeft losse handjes.
Als tegenover hun, een nieuw paar komt wonen, Sonja die bij de recherche werkt, en Maurice haar man,komt er misschien wel hulp.
Maar er wordt nog meer verborgen gehouden...

Als boek tijdschrift van Vriendin kon ik deze niet laten liggen. Persoonlijk vind ik Linda Jansma een van de best Nederlandse auteurs. En ook dit boek was weer genieten.
Spannend, veel cliffhangers, goede opbouw naar het plot, twisten in het verhaal, en het boek was dan ook erg lastig weg te leggen.
Wat ik soms wel minder vond, maar dat kan aan de lay out van het tijdschrift liggen, dat ik soms alinea's miste.
En heel soms irriteerde ik met toch een klein beetje aan Hanna, vooral richting het einde op een bepaald punt ( ik zeg niet waar, anders spoiler ik)
Prima verhaal, prima boek en ik ga zeker nog wat meer lezen van Linds Jansma
4 sterren voor dit boek

Meer recensies van Laura19907