Boek wat lekker vlot wegleest

Laura19907 21 juli 2019
Vivian, Viv, is gelukkig getrouwd met Matt, heeft 4 kinderen, Luke, Ella, Chase en Caleb. Ze werkt voor de CIA en doet onderzoek naar Russische spionnen, ook wel slapers genoemd. Als een onderzoek op een bepaald punt naar 5 slapers komt, ontdekt ze hier tussen een foto van Matt.
Wat houdt Matt voor haar verborgen en kan ze hem nog vertrouwen? En zijn haar collega's wel allemaal van de Amerikaanse kant?

Het boek kreeg ik cadeau bij het nemen van het thrillerabonnement, en was erg benieuwd naar het boek. De voorkant sprak mij aan, de letters aan de zijkant vond ik erg leuk bedacht, maar was een beetje huiverig voor de achterflap. Het deed mij een beetje voorkomen als een actiethriller, maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn

Het boek leest vlot weg, niet van die hele langdradige hoofdstukken en je blijft eigenlijk doorlezen omdat je wil hoe de boel nu in elkaar steekt.
Af en toe sluit een hoofdstuk met een cliffhanger en wil je meteen weer doorlezen.
Eigenlijk is dit een boek waar je de tijd voor moet nemen, omdat je dus wil lezen, lezen en lezen.

Geen 5 sterren? Nee, omdat het af en toe wel iets voorspelbaar is en op sommige punten er Amerikaans, hierbij denk ik zonder veel prijs te geven, aan het huwelijksaanzoek tussen Viv en Matt.
Ook sommige stukjes zijn overbodig, zoals dat Viv een tuitbeker uit elkaar haalt en de twee delen in de vaatwasmachine zet in het bovenste rek. Beetje overdreven in de details naar mijn mening.

Plot is wel weer goed, maar voor mij was wel vrij duidelijk wie uiteindelijk de mol bij de CIA was.

Dus het boek is zeker een aanwinst als je van thrillers houdt, maar tikt de 5 sterren niet aan omdat het dus op bepaalde punten beter kon, maar wel heerlijk weg te lezen is

Meer recensies van Laura19907