Goed Deel van de Ronning en Stilton serie

Laura19907 28 december 2019
Muriel vind na dat ze een klant heeft gehad, ze tippelt om zo haar drugs verslaving in stand te houden, Folami, een meisje uit Nigeria. Ze neemt haar mee en ontfermt zich over haar.
In een bos wordt het lichaam van een jonge jongen gevonden. Het team van Mette wordt op de zaak gezet. Als er een dolk gevonden wordt met Roemeense inscriptie, gaat Olivia Ronning, lid van het team van Mette, samen met Tom Stilton naar Roemenië om de identiteit van de jongen te achterhalen. Ze komen een organisatie op spoor die over lijken durft te gaan

In eerste instantie kijken beide verhaallijnen niks met elkaar te maken hebben. Uiteraard is dit niet zo. De lijnen komen in een goed opgebouwd plot bij elkaar en zorgen voor de nodige spanning. Ook de afwisseling van de verhaallijnen zijn interessant en spannend onderhoudend.
Heel af en toe wordt het verhaal iets langdradig en er zijn soms details die er ( nu nog) niet toe doen.
Ik vond het een goed en spannend boek en heb genoten.

Het volgend deel ga ik zeker lezen Dit boek krijgt van mij 4 sterren

Meer recensies van Laura19907