Feelgood kattenboek

Laura19907 24 december 2019
Molly en haar kinderen wonen nu al een tijd in het katten café en alles is naar hun zin, tot de zus van Debbie voor de deur staat inclusief hond. De hond maakt geen vriendjes met de katten en de katten zijn een beetje gepikeerd. Als Linda vervolgens ook nog met vreemde ideeën komt voor het café wordt de situatie er niet beter op. En dan zijn ook nog Molly's geliefden misschien niet zo tevreden als wat het lijkt.

Als kattenliefhebber en boekenliefhebber en de mooie voorkant moest ik deel 1 hebben. En wat heb ik daarvan genoten. Vervolgens komt deel 2 uit, iets minder aantrekkelijke voorkant, maar wel weer een aansprekend verhaal.
Het boek heb ik bewust gekocht in de decembermaand omdat het verhaal zich ook rond deze maand afspeelt.
En wederom een heerlijke feelgood verhaal.
Prachtig om het leven vanuit Molly te lezen, maar ook de kant van Debbie te lezen.
Wel heb ik een minpunt wat een ster kost en dat was toch wel de heel vaak terugkomdende besluiteloosheid van Debbie.
Op den duur dacht ik : Pak even door. Kom voor jezelf op!
En gelukkig was ik niet de enige.

Winter in het katten café is een verhaal met verschillende emoties: Liefde, affectie, boosheid, irritatie, niets is altijd wat het lijkt, maar bovenal een goed einde.

Vier sterren voor Molly

Meer recensies van Laura19907