Mini wereldreis

lauraleest_be 22 december 2023
Lees dit boek als je houdt van:
afwisselende tijdlijnen
hoofdpersonages die tegenpolen zijn
reizen
Home alone
friends to lovers

Wat een fijn en gezellig boek is dit! De race tegen de klok die Molly en Andrew aangaan zorgt ervoor dat het verhaal vol avontuur zit en voelt het een beetje aan als de luchthavencrisis die de familie McCallister ondergaan in Home alone. Chaos, stress en heel veel momenten waarin de emoties hoog oplaaien. Omdat Molly en Andrew elkaars tegenpolen zijn is er een mooi evenwicht tussen alles zonder dat het te overweldigend aanvoelt.
Ondanks dat een heel groot deel van het verhaal zich afspeelt in de luchthaven blijft het boeiend. De onderlinge vibes, verschillende familiedynamieken, afwisselende tijdlijnen, humor en diepgaande thema’s zorgen ervoor dat je het boek aan een sneltempo verslindt.
Onderweg wordt je ook nog eens getrakteerd op een vleugje Parijse en Londense kerst vibes die nog voor meer gezelligheid zorgen.

Er valt niet te ontkomen aan de warmte, liefde en chemie die dit verhaal teweegbrengt. Het perfecte leesvoer voor de aankomende weken waarin je meegenomen wordt op een letterlijke mini wereldreis maar ook figuurlijk waarin de zoektocht tussen hoofd en hart centraal staat.

O ja, de matchy kerstoutfits mogen er natuurlijk ook niet aan ontbreken die best een terugkerend dingetje zijn in Wat ik wil voor kerst. Hoe kerstiger hoe beter!

Ik ben fan van Molly, Andrew & Co.

4,5 ☆

Meer recensies van lauraleest_be