Een zeer smakelijke thriller met humor

Linda Hindriks 01 april 2023
Ik heb genoten van Uitgeteld.
Een verhaal over hoofdpersoon Esther, die op komische wijze maar ook soms best zielig en verward haar verhaal verteld aan haar therapeut.
Ze wil graag zijn advies over het wel of niet moeten aan nemen van de amuse Award. Want dat houd in dat ze ook het recept moet prijsgeven.
Het verhaal is bijzonder vermakelijk, vol humor, verwarring, en een scherp randje van gevaar. Wie is er nu eigenlijk gek? Wie kun je vertrouwen? Dat kon je vanzelf achter als je uitgeteld bent.
Tot het einde was ik nog steeds heel benieuwd waarom en hoe sommige dingen zijn gegaan. Een speurtocht die heel vermakelijk is. Vol verbazing, spanning en humor.
Met een bijzonder 'smakelijk' einde.
Thriller elementen op een komische manier gebracht. Een compleet nieuwe Genre ontdekt door Marja West.
I Love It!

Meer recensies van Linda Hindriks