een Unieke reis door verschillende sprookjes met een leuke twist

Linda Hindriks 13 januari 2023
Super vermakelijk, grappig, spannend, liefde, verdriet, magie en alles ertussen.
Mozaïek van geluk is een uniek origineel verhaal waarin verschillende bekende en minder bekende sprookjes met elkaar worden verweven. Ik vind deze verschillende invalshoeken heel erg vermakelijk. Van romantiek, tot waanzin, magie, haat, liefde, moord en doodslag allemaal ingrediënten voor dit unieke verhaal.
Zelf wil ik graag Flip ontmoeten en heb ik echt hardop gelachen om zijn pamfletten. Ook ben ik erg benieuwd naar zijn Kamillethee.
Voor nu houd ik het veilig en Drink ik mijn eigen standaard thee bij de verdere boeken die ik ga lezen.
Als je van spannende sprookjes houd, en van fantasy dan moet je echt Mozaïek van geluk lezen. Ik heb ervan genoten. En ook de cover vind ik heel erg mooi.
Het enige wat beter zou kunnen is dat het boek langer zou zijn.
ik ben nu zo benieuwd hoe het verder gaat met de personages.

Meer recensies van Linda Hindriks