Rollercoaster aan emoties

Linda Hindriks 25 maart 2023
Een prachtige aangrijpende Thriller. Het verhaal begint met het leven van Ellis en Alec. En hun drie kinderen. De jongste is ernstig ziek en dat proces is niet gemakkelijk. Wat ze als gezin, als moeder en ook wat Emma als jong meisje doorstaat. Het leest als een ingrijpende Roman en levensverhaal vol pure emotie en ijzersterke personages. Maar voordat je het weet wordt je mee genomen in een rollercoaster aan actie, spanning, angst, wanhoop, liefde, rouw, verdriet, geweld, trauma en met een knop in je maag en brok in je keel weet je tot het einde niet precies hoe alles zit.

Mariska weet zeer sterke psychologische profielen op te stellen,
Mariska weet onbeschrijfbare emoties en leed Tastbaar te maken.

Ik kijk ernaar uit om nog meer boeken van haar te lezen. En ben heel blij dat ik drie boeken van haar kocht op een super gezellige boekenbeurs.

Ben jij een thriller fan? Dan mag je Het spel is uit niet missen!

Meer recensies van Linda Hindriks