Vergelding

Loraines_books 24 april 2020
Wat een boek! Je wordt van de ene emotie naar de andere geworpen, angst, verdriet, hoop, liefde.

Deel 1 eindigde met een spannende cliffhanger, Deel 2 gaat hier verder. Jude en Victoria wordt nu echt op de proef gesteld, ze staan voor misschien wel de moeilijkste keuzes in hun relatie.

Als je eindelijk denkt te weten wat er gaat gebeuren blijkt dat je het helemaal mis hebt en volgt er een plotwending. Je blijft op het puntje van de stoel zitten en stoppen met lezen is zeker geen optie. Daarom had ik het boek ook in anderhalve dag uit. Ik heb er wederom van genoten. Net als deel 1 is het boek weer super spannend. Ook komen er een paar steamy scènes in voor maar niet zo veel als in het eerste deel. Kortom het is weer een echte dark romance.

Ook dit boek eindigt weer met een cliffhanger die ons laat smachten naar deel 3! Ik ben fan en kan niet wachten wat de volgende delen voor ons in petto hebben.

Meer recensies van Loraines_books