Atlas!

Loraines_books 15 april 2024
Dit boek is gewoon perfect!

Atlas zou alles doen om Lauren veilig te houden. Ook met haar trouwen zodat zij gebruik kan maken van zijn ziektekostenverzekering. Het enige wat Lauren hoeft te doen is ja te zeggen. Voor Lauren is dit niet zo makkelijk. Ze heeft geen al te beste ervaring met de mannen in haar leven. Maar dit is de enige oplossing voor haar problemen. Naarmate de dagen verstrijken en Lauren ziet wat Atlas bereidt is voor haar te doen, kan ze niet helpen te denken dat het misschien meer kan zijn.

Tijdens het lezen kon ik continu maar één ding denken. Iedereen heeft een eigen Atlas nodig. Wat is hij een geweldig personage. Liefde, vertrouwen, vriendschap, hoop, dit boek heeft het allemaal. Het is een boek waarin je gewoon niet kunt stoppen als je eenmaal aan het lezen bent. Het is zo’n boek dat je hart in duizenden stukjes breekt en het daarna weer heel langzaam aan elkaar lijmt.

Ook Lauren maakt een diepe indruk op je. Ze past perfect bij Atlas, maar heeft ook haar eigen onzekerheden te overwinnen. DJ Krimmer weet deze worsteling zo mooi en kwetsbaar op papier te zetten. De emoties worden op je over gebracht en je kunt niets anders dan meeleven met Lauren.

De spice in het boek vormt een contrast met de rest van de verhaallijn. Dit contrast draagt bij aan de passie en chemie in het verhaal. Je wordt continu heen en weer geslingerd tussen allerlei emoties en gevoelens.

Je kunt het boek prima als losstaand deel lezen, al is het net iets leuker als je eerst ‘Fox’ hebt gelezen. Dan heb je toch net iets meer context.

‘Atlas’ is een boek dat je moet lezen. Het zit bomvol romance, maar heeft een ook diepere laag. Je krijgt een gevoel bij de personages en je wilt ze eigenlijk niet meer loslaten.

Ik ben heel benieuwd wat DJ Krimmer nog meer voor ons in petto heeft. Ik ben in ieder geval fan!

‘Atlas’ krijgt van mij *****!

Bedankt voor het recensie-exemplaar Sisterspressnl.

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books