Levendige liefde!

Loraines_books 07 april 2024
Jaimy Smeets bewijst weer dat ze weet hoe ze een heerlijk steamy verhaal schrijft!

Joyce en Bob zijn al een lange tijd samen en hebben een goede, stabiele relatie. Toch is er iets dat ze lijken te missen. Een zoektocht naar wat dat precies is, brengt ze naar een parenclub. Een spannende en sexy tijd breekt aan. Ondertussen wordt Joyce heen en weer geslingerd tussen twee vriendinnen, die ieder hun eigen mening hebben over het geheel. Durft Joyce de levensstijl te kiezen die bij haar en haar relatie past of zal ze zich blijven aanpassen om in een bepaald plaatje te passen?

Zoals de flaptekst beloofd zit het boek bomvol spice! Jaimy Smeets weet de spanning die dit met zich meebrengt te beschrijven. Ze houdt het ten alle tijden smaakvol, maar zoekt zeker grenzen op.

Het is heel fijn dat Jaimy Smeets naast de erotiek ook ruimte heeft voor diepgang. Vooral Joyce leer je goed kennen tijdens het lezen. Haar leven wordt uitvoerig beschreven. Je ziet welke invloed haar vriendschappen op haar leven hebben en welke gevoelens dit met zich meebrengen.

De wisselende perspectieven geven je een inkijkje in de relatie van Bob en Joyce. Het is leuk om hun dagelijks leven te volgen. Jaimy Smeets weet je aandacht te vangen door de erotische spanning door het hele verhaal te laten sudderen. Dit zorgt ook voor een andere kijk op de relatie van Bob en Joyce.

Van mij had het verhaal nog langer mogen zijn zodat er nog meer aandacht besteed kon worden aan de karakters en achtergronden van Bob en Joyce. Nu was daar niet altijd tijd voor.

‘Levendige liefde’ is een leuk boek dat je uit hebt voordat je het weet!

Het boek krijgt van mij ***,5!

Bedankt voor het recensie-exemplaar MH Books.

NB: Dit boek is een recensie-exemplaar dat ik heb ontvangen in ruil voor mijn eerlijke mening.

Meer recensies van Loraines_books