Beetje simpel

Liefde voor lezen 13 januari 2020
Toen het boek in 2016 uitkwam had ik er weinig interesse voor. Doordat Willem Holleeder de laatste tijd toch weer regelmatig in het nieuws kwam, werd ik een soort nieuwsgierig. Het boek greep mij erg aan. Astrid heeft geen makkelijk leven gehad en zoveel angsten moeten doorstaan. Eerst door haar vader en later door haar broer Willem. Wel moet ik zeggen dat ik de schrijfstijl wel erg simpel vond. Zo zijn er hoofdstukken waar ze 20 blz. lang iets vertelt maar telkens op een andere manier, maar de kern van het verhaal blijft het zelfde. Heel eerlijk heb ik naar het eind toe ook een paar hoofdstukken overgeslagen omdat ik het te langdradig vond worden. Maar ondanks dat vond ik het toch een intrigerend boek en zeker de moeite waard om te lezen.

Meer recensies van Liefde voor lezen