Fantastisch

Liefde voor lezen 03 augustus 2021
Ik kan kort en krachtig zijn over dit boek: het is fantastisch! Zoals bij het eerste deel is dit boek ook spannend en in hoog tempo geschreven (het tweede deel vond ik minder). Het verhaal kroop onder mijn huid. Misschien wel omdat het slachtoffer een kind is. Het bijzondere vind ik ook dat het onderzoek helemaal vast zit, maar dat het verhaal helemaal niet saai is. De spanning zit er juist in wanneer en hoe er een doorbraak komt. De excentrieke personages die langskomen in het verhaal maken het nog iets interessanter.

Ook lijkt Erika een transformatie doorgemaakt te hebben. Ze is minder eigenwijs en hard voor de mensen om haar heen. Ze is haar onverschilligheid kwijt. Hierdoor is de afstandelijkheid die ik voelde in de eerste twee delen weg. Het leest (nog) wat prettiger. Heel stiekem begin ik van Erika Foster te houden en kan ik niet wachten om verder te gaan met de serie.

Meer recensies van Liefde voor lezen