Zo langdradig

Liefde voor lezen 03 augustus 2021
Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: ik heb het boek niet uitgelezen. Ik kón gewoon niet meer op het eind. Het verhaal kabbelde maar voort zonder dat er nou iets gebeurde. De spanning was helemaal ver te zoeken.

Het verhaal wordt vertelt vanuit Tabitha. Het startte zeker interessant , zeker als Tabitha besluit om zichzelf te gaan verdedigen. Het sloeg voor mij om toen alle details van de bewuste dag wel bekend waren. Hierna wordt alles eindeloos herhaalt en de gesprekken met de dorpsgenoten vond ik nou ook niet een toevoeging. Ik vond alles ook net iets te uitgebreid beschreven. Sommige stukken kunnen prima weggelaten worden.

Het moment dat Tabitha de rechtbank inging was voor mij het moment om te stoppen met lezen. De hele rechtszaak wordt uitgebreid beschreven. Er zat 0 tempo in. Daarnaast vond ik Tabitha een beetje irritant. Ze heeft geen idee waar ze mee bezig is en dat stoorde mij enorm.

Jammer maar helaas was dit niet mijn boek!

Meer recensies van Liefde voor lezen