Mysterieus en spannend.

Liefde voor lezen 03 augustus 2021
Dit boek heeft mij om ver geblazen. Maar echt. Met ingehouden adem heb ik zitten lezen, elk stukje informatie heb ik opgezogen. Dit boek was voor mij zo'n boek waarmee je de wereld om je heen en de tijd even vergeet.

Het verhaal is mysterieus en spannend. Als lezer wordt je meegenomen in de verwarring en wanhoop van Thomas (en de andere jongens). Het verhaal wordt vanuit Thomas vertelt. Door de ik-vorm ontrafeld je als ware samen met Thomas de geheimen van het labyrint en de Laar. De enige informatie die je krijgt is alles wat Thomas weet en ontdekt. Dit zorgde ervoor dat er het hele verhaal lang een mysterieuze sfeer hangt. Heerlijk! Ik raakte soms net zo gefrustreerd omdat de antwoorden op zich laten wachten. Zonder dat ik het irritant vond omdat er zoveel vragen zijn.

Meer recensies van Liefde voor lezen