Heerlijk samenleesboek!

De Bazenstraat zet de bloemetjes buiten is een Samenleesboek voor stoere startende lezers. Ook hier lezen we vier korte verhalen die helemaal op rijm zijn en de gekleurde woorden in de tekst kan de startende lezer dan zelf lezen. Geit en Neushoorn werken samen in de moestuin, en samen met konijn en duif ontdekken ze of de gezaaide frietjes wel gaan groeien, of moeten ze dan harder zingen?

Ook in de andere drie verhalen kunnen we lezen over deze dieren, en door de eenvoudige, korte zinnen is het voor de startende lezer een feestje om samen met een gevorderde lezer dit boek te lezen. Het lettertype is passend bij de letters die kinderen leren, en de mooie tekeningen van de dieren van de Bazenstraat zijn een genot om naar te kijken.

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke