Vol met humor en technische snufjes!

Dit is het tweede boek over Zilver in de reeks Miljonairskind. De ouders van Zilver hebben jaren geleden de lotto gewonnen en zijn multimiljonair! Maar.... dat mag niemand weten. Daarom is hun ondergrondse villa verborgen voor de buitenwereld en lijkt hun huis aan de buitenkant gewoon op alle andere huizen. Zilver en zijn beste vriend, die overigens bij hem in huis woont, vermaken zich prima in de villa. De slime area en en escaperoom en een eigen bioscoop. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het er is. Ook heeft Zilver een personal assistent, Silvia 2.0.
Wanneer de capsule in gebruik genomen wordt, waarmee ze razendsnel door het huis kunnen verplaatsen , en er een nieuwe schooldirecteur komt en dan ook nog eens Sylvia gehackt wordt gebeuren er vreemde dingen.
Geheimen zijn moeilijk om te bewaren..... Loopt dit wel goed af?

Ilona de Lange heeft wederom een boek geschreven vol fantasie, humor en spanning. In het begin moet je echt wel even in het verhaal komen en lijkt alle info wat overwelming, maar al gauw zit je helemaal in het verhaal. Je wil weten hoe dit verhaal zal aflopen!

Het boek krijg van mij 3 sterren, omdat ik in het begin echt even in het verhaal moest komen. De schrijfstijl van deze schrijfster is wel lekker vlot en alledaags. Het boek leest lekker weg en de illustraties zijn een aangename toevoeging. Wanneer je wel houdt van technische snufjes, eindeloze fantasie, humor en spanning dan is dit boek zeker een aanrader!

Meer recensies van Love_books_like_manon_neke