Verliefd op Heartcross!

Manon 30 mei 2024
Ga je met me mee naar een mooi Schots dorpje waar de meest charmante personages leven?

Helemaal verliefd op Heartcross! Meteen aan het genieten zodra ik de eerste bladzijden van ‘Een nieuwe kans voor Starcross Manor’ omsloeg. Christie Barlow heeft opnieuw een heerlijk verhaal neergezet in haar Love Heart Lane-serie. Het voelt zo fijn om terug te gaan naar het dorpje Heartcross, waar de gemeenschap je omarmt en voelt als thuiskomen.

Het verhaal draait om Julia en Flynn, Julia, met haar warme hart, en Flynn, mysterieus en intrigerend. Julia beheert een B&B (die me prachtig lijkt!)waarvan ze volop geniet samen met haar collega. Graag zouden ze de B&B uitbreiden maar ze ontdekken al snel dat er andere pannen zijn. Plannen waar ze niet blij van wordt. Flynn, die ze kent van vroeger, heeft andere plannen met Starcross Manor en ze vertrouwt hem voor geen meter. Toch probeert hij iedereen ervan te overtuigen dat hij veranderd is, hij is niet meer de man die hij vroeger was. Maar dat willen ze eerst wel eens zien!

Met vlotte pen neemt @christie_barlow ons mee terug naar Heartcross, een geweldige setting voor dit heerlijke verhaal. De beschrijvingen zijn zo levendig dat je de Schotse landschappen bijna kunt ruiken en de warmte van de lokale pub kunt voelen. De B&B zou ik erg graag bezoeken! Binnen no time voel je je er weer helemaal thuis.

Wat zo fijn is in dit boek, is de diepgang van de (warme) personages en de kracht van de gemeenschap. Terwijl Julia en Flynn hun weg moeten vinden door allerlei uitdagingen en conflicten, neemt Christie Barlow ons mee in thema’s van hoop, vergeving en liefde door het verhaal heen.

Een nieuwe kans voor Starcross Manor’ is een onweerstaanbaar verhaal dat je hart verwarmt en een glimlach op je gezicht tovert. Ik kan niet wachten om te zien wat de volgende delen van Love Heart Lane in petto hebben. (Zo hopen dat ze vertaald worden!) Dit boek is een absolute must-read voor liefhebbers van romantiek en small town romance! (en prima los te lezen, maar ben gewaarschuwd, na deze wil je de hele serie lezen!)

Meer recensies van Manon