Debuut roman van de Zweedse schrijver Christoffer Holst.
Paperback met een flets romantische kaft wat heel veel vreugde en liefde uitstraalt. De titel “mijn hart gaat door” belooft eeuwige toewijding.
Dit boek , in simpele woorden en korte zinnen geschreven, beschrijft een romantisch verhaal over twee jongens, jonge onzekere twintigers.
Pontus heeft een gezinssituatie waarbij alles wat gelukkig maakt aanwezig lijkt te zijn maar voor Pontus is gelukkig zijn niet vanzelfsprekend en hij kampt met psychische problemen.
Chavve die , ondanks dat hij veel in zijn leven moet ontberen, stapt kordater zijn verdere levenspad op.
Hun wederzijdse toenadering verloopt wat aarzelend en moeizaam maar leidt uiteindelijk tot iets moois. Of dit ook de eeuwige toewijding zal zijn, zal moeten blijken.
De eenvoud van de schrijfwijze is bijzonder, omdat het zo met zachtheid en rustgevend is gedaan. Er worden geen grote hoogten of diepe dalen op een dramatische wijze weggeschreven, maar op een eenvoudige wijze, die de liefde die wordt beschreven haast voelbaar maakt.

Reacties op: Liefdevol!

Mijn hart gaat door - Christoffer Holst
? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 15,95 Bestel het e-book € 9,99