Hartendief

MandyLoesink 11 januari 2020
In Forest Park is een dood meisje gevonden. Rechercheur Archie Sheridan wordt erbij geroepen. Jaren eerder stond hij ook al over het lijk van een meisje gebogen in dit park, en daarmee begon zijn helse jacht op de extreem geweldadige seriemoordenares Gretchen Lowell.
Maar Gretchen zou nu veilig achter slot en grendel moeten zitten...
Dan hoort Archie dat Gretchen niet meer in haar cel zit, maar zwaargewond in een ziekenhuisbed ligt. Vlak daarna weet ze te ontsnappen en bedreigt ze niet alleen Archie maar ook zijn kinderen

Dit boek leest makkelijk en vlot. Er gebeurt genoeg om de lezer geboeid te houden. De relatie tussen Archie en Gretchen komt uitgebreid aan bod en dit had, wat mij betreft, wat minder aandacht mogen krijgen. Het is nogal ongeloofwaardig hoeveel contact Archie met deze veroordeelde moordenares mag en kan hebben. De verhaallijn zit, net zoals het eerste deel, goed in elkaar. Het plot is uiteindelijk niet heel spectaculair en weinig verrassend. Een leuk boek, maar niet meer dan dat

Meer recensies van MandyLoesink